Aptauja: 87% "Jūrmalas autobusu satiksmes" pasažieri sabiedriskā transporta servisu vērtē kā labu
Šī gada pavasarī JAS Jūrmalas iedzīvotājiem piedāvāja jaunu pakalpojumu veidu - mobilo lietotni "Jūrmalas autobusu satiksme", kurā ikviens var sekot līdzi transporta atrašanās vietai reālā laikā, redzēt pēc cik minūtēm autobuss būs pieturā, kā arī apskatīt tuvākos reisus viedtālruņos un citās viedierīcēs.
"58% pasažieri, plānojot braucienu ar sabiedrisko transportu, izmanto mobilo lietotni un atzīst, ka tā ir ļoti ērta, 25% norādījuši, ka nav informēti par šo jaunumu, bet daļa minēja, ka nevēlas to izmantot, jo nav nepieciešamības vai nav atbilstošs tālrunis," par aptaujas rezultātiem informē Lazdiņa.
Kopš 2017. gada JAS pasažieriem ir pieejams arī bezmaksas informatīvais tālrunis, kas strādā 24 stundas diennaktī, un zvanu centra operatori sniedz informāciju par maršrutiem, kustību sarakstiem un citu aktuālo informāciju.
Tomēr 59% respondentu atbildējuši, ka neizmanto šo pakalpojumu, jo visu nepieciešamo informāciju iegūst JAS interneta mājas lapā un uzņēmuma sociālajos tīklos. "Tikai 26% zvana, lai uzzinātu informāciju par kustības sarakstiem vai veiktajām izmaiņām," pauž pārstāve.
Savukārt vērtējot JAS autobusu vadītāju apkalpošanas kultūru - braukšanas stilu, apģērbu, apkalpošanu un attieksmi pret pasažieriem, 80% aptaujāto uzskata, ka tā ir laba un 20% - apmierinoša.
Vērtējumā par autobusu tehnisko kvalitāti un servisu piecu baļļu skalā, 87% pasažieru tos vērtē kā labu un 11% - kā apmierinošu.
Lazdiņa atgādina, ka 2018.gada sākumā ar Eiropas Savienības Kohēzijas Fonda finansējumu JAS iegādājās 14 jaunus "Isuzu" pilsētas tipa autobusus. Kopējās projekta izmaksas sastāda 3,10 miljonus eiro, no kurām ES KF līdzfinansējums ir 1,27 miljoni.
Kopumā aptaujā piedalījušies 1500 respondentu.
2018.gadā JAS pilsētas nozīmes maršrutos pārvadāja 3 424 591 pasažieru, kas ir par 10% vairāk nekā 2017.gadā.
Uz sarakstu