Eksperts: Roboti var veikt standarta darbības, bet sasniegt cilvēka daudzveidību nespēs
"Cilvēks ir ļoti daudzveidīga un komplicēta būtne. Salikt visas mums raksturīgās īpašības metāla kastītē un apgalvot, ka tas ir cilvēks, manuprāt, vēl būtu stipri pārspīlēti," pauda Ņikitenko. "Tuvākajā nākotnē neredzu praktiski izmantojamas mašīnas, kas būtu tiešām salīdzināmas ar cilvēku visā tā daudzveidībā."
Viņš arī piebilda, ka ir standarta jautājumi, uz kuriem roboti var atbildēt pietiekami labi. "Līdz ar to, kāpēc neatbrīvot cilvēku no vienkāršiem darbiem?" jautāja eksperts.
Tehnoloģiju uzņēmums IBM šonedēļ paziņoja par sadarbību ar viesnīcu tīklu "Hilton", radot pirmo robotu - viesnīcas konsjeržu jeb viesu aprūpētāju "Connie". Robota mērķis būs informēt viesnīcas viesus par tūrisma un pusdienošanas iespējām, kā arī citiem piedāvātajiem pakalpojumiem.
"Connie" personalizēs viesu pieredzi un sniegs tūristiem vairāk informācijas par dažādām aktivitātēm ārpus viesnīcas, palīdzot apmeklētājiem vieglāk saplānot savu laiku, un ar katru apkalpoto viesi papildinās savas zināšanas, kļūs arvien gudrāks, spēs labāk pielāgoties dažādām situācijām un galu galā uzlabos savas rekomendācijas, ko piedāvāt konkrētajam klientam.
Uz sarakstu