Latgalē autoceļu selektīvā vienkārtas virsmas apstrāde šogad plānota uz 30 valsts autoceļiem
Latgalē darbi šogad plānoti atsevišķos posmos uz autoceļa Krievijas robeža (Grebņeva)-Rēzekne-Daugavpils-Lietuvas robeža (Medumi) (A13), Rīga-Daugavpils-Krāslava-Baltkrievijas robeža (A6), Viļaka-Kārsava (P45), Dubļeva-Cērpene (P46), Kārsava-Tilža-Dubļukalns (P48), Kārsava-Ludza-Ezernieki (P49), Rēzekne-Dagda (P55), Malta-Sloboda (P57), Viļāni-Preiļi-Špogi (P58), Viļāni-Ružina-Malta (P59), Krāslava-Preiļi-Madona (Madonas apvedceļš) (P62), Pleševa-Čilipīne-Kudreva (V459), Mērdzene-Goliševa (V505), Mērdzene-Stiglova (V533), Mērdzene-Čeri (V534), Bērzgale-Rogovka (V549), Ciskādi-Dricāni (V552), Gaigalava-Viļāni (V561), Kantinieki-Kaulači (V565), Krieviņi-Lendži (V567), Rēzekne-Stoļerova-Kaunata (V579), Silmala-Štikāni-Saveļi (V584), Vērēmi-Rogovka (V593), Dagda-Andzeļi-Ezernieki (V616), Piedruja-Aleksandrova (V631), Konstantinova-Skaista (V632), Preiļi-Gaiļmuiža-Feimaņi (V742), Pelēči-Aizkalne-Korsikova (V748), Vecvārkava-Ančkini-Pieniņi-Kausa (V751) un Višķi-Aglona (V762).
Selektīvās vienkārtas virsmas apstrādi galvenokārt veic, lai pagarinātu autoceļa seguma kalpošanas laiku un uzlabotu braukšanas apstākļus autovadītājiem. Darbu rezultātā tiek nodrošināta autoceļa seguma ūdensnecaurlaidība un uzlabota satiksmes drošība kopumā. Virsmas apstrādes darbi tiek veikti vasaras sezonā un to izpildes laiks ir atkarīgs no gaisa temperatūras, nokrišņiem un citiem faktoriem, kas var ietekmēt darba kvalitāti.
LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbu uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
Uz sarakstu