NEPLP kandidāts Saukāns: Sabiedrisko mediju darbs jāveido vairāk no biznesa pozīcijām
Uz sabiedrisko mediju darbu vairāk jāskatās no biznesa pozīcijām un tā rezultātā mazāk enerģijas tiktu tērēts nacionāliem jautājumiem, otrdien Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēdē cita starpā sacīja Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amata kandidāts, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālists Juris Saukāns.
Amata pretendents norādīja, ka NEPLP rīcībā esošais instruments - sabiedriskā pasūtījuma iepirkuma procedūras - ir ļoti izplūdis, tāpēc tas būtu skaidrāk jādefinē. Tā viņš atbildēja uz deputāta Borisa Cileviča (S) jautājumu, kādā veidā sabiedriskajos medijos jānodrošina viedokļu daudzveidība.
Atbildot uz Artusa Kaimiņa jautājumu par Latvijas Radio 5 darbību, Saukāns norādīja, ka viņam ir jautājums, vai šim projektam bija jāatvēl finansējums, kad pašiem darbiniekiem ir akūtākas vajadzības. Sabiedrisko attiecību speciālists vērsa uzmanību, ka projekts īstenots laikā, kad pa radio ēkas logiem "zēģelē vējš", tāpēc varbūt labāk līdzekļus būtu ieguldīt logu salabošanā, lai darbinieki nesaaukstējas. Viņš gan piebilda, ka jāzina situācija no iekšpuses, un, atbildot uz jautājumu par Latvijas Radio 5 lietderību, norādīja, ka tas ir radio menedžmenta jautājums.
Savas uzstāšanās sākumā kandidāts uzsvēra, ka ļoti dzīvo līdzi, kādā virzienā attīstās valsts, jo vēlas, lai ir laba dzīve mazbērniem.
Kā ziņots, otrdien komisija sāka NEPLP vakantā locekļa amata kandidātu uzklausīšanu, kas turpināsies arī 25.novembrī.
NEPLP vakantajam locekļa amatam pieteiktas septiņas kandidatūras - Saukāns, rakstniece Eva Mārtuža, bijušais NEPLP loceklis Sergejs Kārītis, raidījumu režisore Žanna Helmane, ilggadējais mediju jomas pārstāvis Sergejs Ancupovs, žurnālists Guntis Rozenbergs un Komunikoloģisko pētījumu centra pārstāvis Aleksandrs Mirlins.
Uz sarakstu