"Piebalgas alus" apgrozījums pērn pieauga par 8,8%
Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka 2018.gadā "Piebalgas alus" pārdeva 3,02 miljonus litru pašu saražotās produkcijas, kas ir par 4% mazāk nekā 2017.gadā, tostarp kvasa segmentā pārdošanas apmēri pieauga par 11%.
Vienlaikus kompānijas vadība norāda, ka "Piebalgas alus" pagājušā gada rezultātus būtiski ietekmēja taras un izejvielu nepieejamība.
2019.gadā kompānija plāno turpināt darbu pie jaunu noieta tirgu apzināšanas un piesaistes, lai palielinātu "Piebalgas alus" ražotās produkcijas pārdošanas apmērus un virzītu vietējā tirgū jaunus produktus. Tāpat kompānija ir iecerējusi turpināt sarunas HoReCa tīklā ar lielākām kafejnīcu ķēdēm par produktu realizāciju Latvijā un iespējām ārpus valsts.
Šogad "Piebalgas alus" veltīs arī pastiprinātu uzmanību pašu ražotā bezalkoholiskā alus attīstībai, ņemot vērā tirgus tendences. Tāpat kompānija šogad plāno pabeigt divus projektus, kas saistīti ar pērn sāktajiem veiktajiem ieguldījumiem ražošanas procesa uzlabošanā - nomainīt vaļējos rūgšanas kublus un uzstādīt palešu kraušanas robotus.
2017.gadā "Piebalgas alus" strādāja ar 3,618 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 8,4% - līdz 72 676 eiro.
Kompānija "Piebalgas alus" ir reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 502 771 eiro. Alus darītavas kapitālā 38% pieder Jānim Dūklavam, 13% pieder zemnieku saimniecībai "Kalna Brici", kuras īpašniece ir Ināra Dūklava, bet kompānijai "SD Invest" pieder 49% "Piebalgas alus" kapitāldaļu.
Uz sarakstu