Tūrisma pakalpojumu sniedzēja "Jēkaba aģentūra" apgrozījumu varētu saglabāt iepriekšējā gada līmenī
"Es domāju, ka būs ļoti tuvu pagājušā gada apgrozījumam, kas, ņemot vērā pasaules notikumus, ir ļoti labs rādītājs," teica Alksnis.
Kompānijas valdes priekšsēdētājs piebilda, ka ir atsevišķi tūrisma pakalpojumi, pēc kuriem pieprasījums šogad ir samazinājies, piemēram, čarterpaketes, taču to līdzsvaro pieprasījuma pieaugums pēc grupu ceļojumiem.
Alksnis arī teica, ka "Jēkaba aģentūrai" grupu ceļojumi ārpus Eiropas veido vairāk nekā 40% no piedāvātā ceļojumu portfeļa un šajā ziņā septembris, oktobris jau ir aizpildīts. "Patlaban ir tā, ka uz grupām ir ļoti grūti atrast, ko piedāvāt," teica Alksnis, piebilstot, ka savukārt ceļojumus uz Ziemassvētkiem cilvēki vēl neplāno, līdz ar to pieprasījumu pēc tiem ir pāragri prognozēt.
Vienlaikus viņš piebilda, ka cilvēki plāno ceļojumus nākamajam gadam un arvien vairāk vēlas doties, piemēram, uz Kubu. "Varbūt cilvēki ļoti grib redzēt Kubu, kamēr sociālisms tur pavisam nav sagruvis. Tā kā ASV un Kubas attiecības arvien vairāk uzlabojas, tad mana prognoze ir, ka dažu gadu laikā tā var kļūt par iecienītu kūrortu amerikāņiem un tas, kas ir raksturīgs pašreizējai Kubai, ļoti ātri pazudīs," teica Alksnis.
Aģentūra LETA jau rakstīja, ka "Jēkaba aģentūras" peļņa pagājušajā gadā bija 26 805 eiro, bet uzņēmuma apgrozījums sasniedza 4,084 miljonus eiro eiro.
Kā liecina informācija uzņēmuma vadības ziņojumā, aģentūras pamatvirziens ir tālie, eksotiskie mazu grupu ceļojumi. Kā aģents uzņēmums piedāvā klientiem atpūtas čarterceļojumus uz siltajām zemēm, slēpošanas ceļojumus, autobusu braucienus, kruīzus, aviobiļetes, vilcienu, prāmju biļetes, transfērus, viesnīcu rezervāciju, vīzu formēšanu, auto īri un citus ar ceļošanu saistītus pakalpojumus.
Uz sarakstu